Friday, July 25, 2008

Bagi Menghargai

Hari itu saya akan menerima pingat dalam bahagian hadapan setengah daripada sekolah, kerana saya bermain di inter-House Games dan saya bermain floor-ball. Ada banyak permainan, dan ialah bola sepak, bola kernjang, kapten ball dan floor-ball. Inter-House Game itu ialah untuk darjah enam hanya. Ada Gillman Guardians, rumah itu berwarna hijau dan Delta Defenders, rumah itu berwarna oren. Ada dua rumah lagi, Keppel Knights dan Redhill Rangers, biru dan merah. Rumah saya ialah Keppel Knights, dan tahun terakhir rumah saya 1st dan tahun itu 3rd. Rumah kapten saya ialah cikgu saya yang mengajar kelas saya bahasa melayu. Pagi itu, cikgu, Mr.Salim mencari orang-orang yang bermain di Inter-House Game dan dia menyusun kami di satu membelok untuk menerima pingat. Kemudian, selepas kami menyanyi lagu kebangsaan. Masa itu akan, menerima pingat bahagaian hadapan dalam sekolah yang ada ramai murid-murid dan saya takut kerana saya ialah yang pertama ke menerima pingat. Tuan rumah bercakap,' Keppel House!!!' Tiba-tiba, sebelum saya berjalan, sekolah bertepuk tangan langat mereka dan itu perasaan baik. Saya ada pingat bronze dan saya jadi bangga untuk Keppel Knights!!

No comments: